کاش حد و مرزی داشت..

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

کاش حد و مرزی داشت..

 

دلَـــم یک آغـوش میـפֿـوآهــב

کـﮧ بـﮧ جـــآے شهـوَت !

هَمــــــבم باشــב

آغوشـے کـﮧ انــבازه اَم باشــב

بـے آنکه בωــت بـﮧ ωــآیـــز خوב بزَنَم !

آغـــوشـے کــﮧ مرا بفهمَــב

 



نظرات شما عزیزان:

amuo m0h3en
ساعت4:05---13 شهريور 1392

lucky is the man who is the first love of a woman,

but luckier is the woman who is the last love of a man.


مردی خوش شانس است که عشق اول زنی باشد

اما خوش شانس تر زنی است که عشق اول مردی باشد




scorpion
ساعت2:29---4 شهريور 1392

سلام بيا تبادل لينک کنيم منو با عنوان شهر عقربها لينک کن بعد بگو با چه عنواني لينکت کنم
ادرس وبلاگم :http://scorpioncity.loxblog.com


احسان
ساعت13:53---30 مرداد 1392
اپم

parya
ساعت16:28---29 مرداد 1392
گاهی وقت ها كه روی نیمكت تنهایی ام می نشینم



آن زمان كه چشم هایم پر از غوغای رها شدن است



تنها خواهش دلم



حضور توست در كنار من



روی این نیمكت



نه كلامی می خواهم



نه نگاهی كه مسحوركند مرا



تنها صدای آرامش بخش یك نفست كافیست



همین وبس ...


احسان
ساعت11:03---28 مرداد 1392
عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,ساعت 2:5 توسط farnaz |